Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi, Öğrencilerin Resim Sergisinin Açılışını Yaptı

Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi, Terazidere Prof. İbrahim ve Feti Pirlepeli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından Millet Bahçesi’nde düzenlenen resim sergisinin açılışını gerçekleştirdi.

Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserlerin yer aldığı sergide birbirinden değerli çalışmalar sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Açılış kurdelesini kesen Kaymakam Abdullah Çiftçi, daha sonra sergiyi gezerek öğrencilerin eserlerini tek tek inceledi ve çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Sergide öğrenciler ve öğretmenlerle sohbet eden Kaymakam Abdullah Çiftçi, gençlerin sanatsal faaliyetlere yönlendirilmesinin önemine dikkat çekti.

Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi yaptığı açıklamada, “Gençlerimizin yeteneklerini keşfetmeleri ve geliştirmeleri adına bu tür etkinlikleri son derece kıymetli buluyoruz. Öğrencilerimizin emek vererek ortaya koyduğu eserleri görmek bizleri gururlandırdı. Sanat, bireyin kendisini ifade etmesinin en güçlü yollarından biridir. Emeği geçen okul yönetimini, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.